10 September - hejsvejs

Hej sötnosar !
Jätte dålig uppdate idag i know, gick upp 6 för att göra mig i ordning, åkte till sjukhuset pratade med en doktor som var dum i huvudet tog en massa onödiga tester. Sen drog jag till skolan och världens underbaraste halima kom med godis till mig, det kallar jag äkta vänskap ! hon hade lovat att komma med sambosas men på nått sätt gick inte de så hon hade köppt godis till mig, hur gulligt är inte de ? Efter skolan åkte jag till hagsätra och hämtade min älskliing ! när ja kom hem plingade nallebjörn & tanii på så drog ut med dem en stund sen har jag tjockat i mej en massa godsaker och precis spelat spel med Mamma, Lisbeth, Denice & Issa. ska ut på långprommenad nu med högmusik i hörlurarna. I morron ska jag upp tidigt för att åka in till stan och träffa Marcus A, vi ska tydligen kolla på skor till honom. Sen ska ja träffa Richard en liten stund. När ja kommer hem ska jag ta de lungt och senare kvälls prommenad med Diana.
Söndag så vet ja inte vad jag gör, men ska lämna Loca och sånt.
Sen måndag ska ja åka hem till sexiga Andreas som är Tobbes granne, wiiie ;)
Pusss suckers
bara för att jag är söt liksom (A) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0