11 September - stan

Heej sötnosar !!
gick upp tidigt för att låta hunden bajsa, sen gjorde jag mig i ordning oh åkte åh träffade Marcus :). Han hade sin ubergulliga lillasyster med, vi gick till en resturang och de åt sen prommenerade vi runt och lämnade lilla sockertoppen på hennes dans, efter de började jag röra mej hemmåt. när jag kom hem ringde Marcus T och berätta att han precis köppt en ny bil som han tjatat om i evigeheter, den är sjuuukt snygg. han har lovat att komma till stockholm snart så ja får åka i den. fick dock inte köra den för att ja inte var körkortsgodkänd eller vad han sa, haha. här är bilen ;)
Grattis Maackaan mitt lilla bananskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0