14 September - TRÖTT & SLITEN

Hej sötnosar.
Hann inte blogga igår hade för mycket att göra !
Ska eller hinner egentligen inte blogga nu heller men känner att jag behöver skriva av mig lite ! Igår så var de en helt jävla underbar dag, hade ju kör :) blev även en liten små fajt mellan mej och camme (inget seriöst dock, slet lite i varann när vi sprang bara). Sen efter skolan skulle ja träffa Andreas fast han slutade inte förns vid 7 och hade ishockey träning vid 8-11 så orkade inte. Åkte hem till Denice oh fixade mina naglar istället (som verkligen behövdes). Jag somnade som en gris i hennes säng och vaknade upp helt ensam haha. Gick till skolan och ja allting har varit bra. Efter skolan gick jag till vårberg centrum och mötte upp Diana & Gabbi. Vi satt och snackade i 45 minuter, Diana skulle föllt med mig men det sket sig. Så när ja gått ner till min jobbar plats får jag ett mess av Annie, så mötte upp henne. Sen gick vi och jobbade tog oss 2 timmar tror jag men de var extremt mycket reklam som skulle vikas i alla jävla tidningar ! haha ena gången var de en tjej som öppnade dörren och skrek "jag vill inte ha nån jävla reklam" så kastade hon den på mig, en annan dörr var de ett par som hade sex och mannen skrek "stör inte förfan jag knullar" haha vilka människor de finns ute asså.
KOm hem för 1 och en halvtimme sen, försökte få i mig nått att äta men de gick inge vidare, har mjukiskläder på mig nu ska bara skriva klart några frågor på SO'n om de där jävla idiologierna och sen tänker jag SOVA. Har världens träningsvärk från igår och nu är jag så stel att mina ben skakar när jag går. STACKARS mig i morron...
Nej sötnosar nu måste jag göra lite nytta, finns ingenting som heter vila i mitt liv. (skulle verkligen behöva en av andreas massagers juust nuu)
Puss love you gays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0