15 September - rekomenderas att INTE läsas

Jag borde egentligen inte få spela psp3...
Varje gång jag förlorar eller nånting blir jag förbannad och kastar kontrollen i marken. Fick en utskällning av min lillebror så stängde av spel helvetet. Nu sitter jag och surar med min Ost & Brocoli soppa som jag inte tål. men vet ni vad ? JAG ORKAR INTE BRY MIG. Nej nu ska jag sura lite till och spela hög musik så att grannarna också blir arga. Just nu är jag en djävul, funderar på att sätta makaroner under toasitsen för att skrämma mamma ? höhö. nej nu ska jag sluta blogga, ger er en massa konstiga ideer och detta vart bara ett helt kaosigt inlägg.
Nej nu ger jag upp. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0