16 September - hej & Hejdå

Hellu Lovers !!
Min uppdatering har varit lite upp och ner denna vecka har haft jätte mycket att göra och är inte säker på att de blir nån uppdate i helgen.
Idag har jag varit riktigt duktig, har tvättat kläder från klockan 14.00-21.00, har rensat igenom ALLA mina lådor, städat under sängen och överallt. så nu är mitt rum fint :) Ska snart hoppa in i en välförtjänt dusch med ansiktsmask, ska skrubba hela kroppen raka ben och sånt där som tjejer gör. Klippa naglar, fila & måla.
I morron ska jag förmodligen träffa A och sova där, ska försöka hinna träffa en person innan också. Sen på lördag åker jag till min kära mormor och pluggar där. Sen på söndag ska jag upp tidigt för att åka och tävla med hennes hundar. När ja kommer hem ska jag försöka hinna fira Nallebjörnen som fyller år !!
Men vet ni vad sötnosar, ja orkar inte blogga nu är helt slut och vill in i min underbara dusch just nu.
Vi hörs på måndag eller kanske nångång i veckan, kyss och smek !!
Michelle<3Bananer
Från vänster;
Honey(hazels dotter), Hazel, Vera(Noras dotter), Nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0