19 September - min helg

Hej sötnosar !!
I fredags drog jag hem till tessan så hade vi data kväll, sen somnade vi så sött. Vaknade av att tobbe kom vid 8a tiden, han hade tydligen garvat åt mitt fina videoklipp på facebook. Åkte från Tess på lördagen vid 1-2 tiden nånstans med tobbe till Skärholmen, gick hem packade ner lite kläder och åkte och mötte Richard i slussen. Vi åkte till Bromma och satt och pratade. När han gått kom min buss. På bussen kom de först 2 skit snygga killar som satte sig bakom mig och raggade haha, sen när de gått av kommer de 5 yttligare killar som sätter sig runt om mig och den ena sökte ögon kontakt med mig hela tiden, haha de satt och pratade om deras COOOLA fylla de hade självklart började jag asgarva och då slängde de ut kommentaren "tro mig snygging, de var inge roligt att bli jagad av polisen" då började jag självklart asgarva ännu mer. Tyvär gick de av och jag satt ensam på bussen en halvtimma.
När ja kom till mormor pratade vi en massa och spelade rumikubb. Sn gick jag upp i friggan och la mig och pratade i telefon med Richard. Vi har bestämt oss nu, vi är vänner. Eftersom båda har blivit som beroende av varandra och båda har starka känslor för varandra så vill vi fortfarande ha kontakt och se vart saker och ting leder. Efter att ha bölat i telefon en stund så somnade jag gott med Nora bredvid mig. Vaknade vid 8a och gjorde mig i ordning åkte till hundtävlingen och frös som en galning eftersom de var utomhus.
Kom hem för en stund sen och har feber.
Ska plugga lite matte och vänta på att Ritcharden ska ringa.
Ni får ha de så bra, och vet ni vad ?
jag ska köpa en sånhär ;)
Cane Corso, så jävla FFIIINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0