2 September - oh yeah baby

Hej sötnosar !
Usch så jag uppdaterar dåligt !
Men kom inte hem förns vid halv 12 igår, sen idag stressade jag till skolan men kom ändå 10 minuter försent. Aja, han blev inte förbannad. Hahah sen så skulle vi springa till mattelektionen alla tjejer sprang som idioter sen när vi är framme skriker alla "böcker" så alla sprang tillbaka och heradi ba "vad är de som händer?" HAHA ! sen hade vi två riktigt jobbiga lektioner idag från 8-11 och bara 10 minuters rast emellan, de var inte nice. Matte sen Fysik. efter de hade gympa och de gick faktiskt bra, ja är fan grym ! Träffade bollen på bacebollen idag är man bäst eller bäst ? Fast när jag träffat bollen stod jag kvar som ett fån och fattade ingenting, alla skrek "Spring Michelle" när heradi kom och puttade på mig fattade jag att ja skulle springa, HAHA ! sen slutade vi tydligen, de är NICE.
Igår var det en evighets dag ! sista lektionen sov 2 personer och ah de var kaos. När vi fick sluta sprang alla ut. Sprang nästan hem och fixade mig lite snabbt för att sedan möta upp Richard så åkte vi hem till honom. Vi la oss och kollade på tv direkt och jag somnade på hans bröst. men vaknar av att han pussar mig på pannan och säger "gumman det är mat" aw, min pArfekta lilla sötnos hade lagat mat till mig, hur gulligt är inte det ? har man världens bästa eller ;) När ja skulle hem så gick inte tågen mellan slussen och zinken, så åkte till centralen och tog pendeln till älvsjö sen bussen hem. var hemma halv 12. trött som en gris sommnade jag, snarkandes säkert.
Nu ska ja plugga engelska och äta chili chips med salsa dip, YUMMIE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0