2 September - stress

Sitter här helt tårögd och trött på livet.
Jag är äckligt sugen på choklad, självklart finns de både kexchoklad, chokladkaka, twist, twixt & m&m hemma... Fattar ni hur ledsen jag är, har suttit och luktat på en choklad bit nu i en timme... ÅÅH vill stoppa in den i munnen och känna den smälta... En sak är posetiv i allfall, jag hörde att de fanns mjölfri choklad på hälsokosten. Det måste defenitift kollas upp !
ÅÅH hinner egentligen inte rida i morron eftersom jag har jätte många saker som måste fixas, flera läxor som måste göras osv.. Vilken tur att Richard hjälper mig på lördag. så jävla typiskt mig att spara allt till sista sekund, men men gjort är gjort. ja måste skriva upp ett litet schema på hur jag ska lägga upp allting och lättast är att göra det här i bloggen. ni som inte vill se hur trist mitt liv är (med alla prov & läxor) kolla då inte, för trust me, ni lär somna...
  • Måndag 6/10 - Engelska redovisning om politik, kör - texten är översatt, nu ska den bara skrivas om till engelska. Det posetiva med måndagar är kören ! LÄÄNGTAR
  • Tisdag 7/10 - No frågor, no labbraport, moderaterna, jobb - Måste göra klart alla frågor om jonerna, måste skriva en labbraport, måste hinna ställa frågorna om skolan till moderaterna oh sedan skriva en artikel om det. ska iväg och jobba sen och tjäna money direkt efter skolan
  • Onsdag 8/10 - Matte - tror de var till onsdagen, måste jobba 3-5 sidor i mateboken.
  • Torsdag 9/10 - svenska "svart drama", fotografering, häst - måste läsa typ 100 sidor i boken och sedan svara på frågorna och skriva om personerna, har även skolfotografering 10.30, ska kanske försöka rida här också.
  • Fredag 10/10 - sjukhuset, häst - måste in till sjukhuset på morgonen för att ta pricktest och sedan prata med min doktor, kommer vell tillbaka till skolan vid lunch tid, ska försöka rida denna da med
Mycket att göra eller vad säger ni ? Vet dock inte om jag har prickat in allting under rätt dagar.. Well det åter stå att se. Måste försöka hinna träffa min prins också, mina naglar ska fixas också. Stressig vecka blir de, men får vell tigga masage från ritcharden sen. Nej nu ska jag dunka musik & hoppa in i duschen, blir ansiktsmask också efter de blir de sängen, i morron är de richard som ringer och väcker så sätter inte på nått alarm.
koom till mammaa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0