20 September - hellu lovers

Hej älsklingar !
Min uppdatering är usel jag vet och ja ber om ursäkt för det !
Idag har de varit en ganska soft dag eftersom jag somnade med feber och självklart vaknat med det också. Hade oreintering första lektionen de gick jätte bra faktiskt !! Sen rullade dagen på, somnade tyvär en liten stund när Dina kom in och pratade om gymnasium... Illa. Försökte få Narin att bli äggad men blir indragen till lektionen så ja missade allt... Vi hade bara 20 minuters Kör idag eftersom han skulle repa med bandet, men vi tar igen de i morron så vi slipper sista lektionen, YES. Vi fick öva på en ny stämma och de kommer bli grymt alltihopp ! Sen satt vi 4 tjejer och övade lite i korridåren. tog sällskap hem med Söta CamCam som är som en godisbit sånädr man bara vill äta upp ! yummie ;) Var hemma en liten stund sen gick jag ner för att möta Terese en stund, vi luffade runt tills tobbe & jonathan (stavas de så?) kom och skrämde skiten ur oss. jag fick seriöst hjärtattack kunde knappt andas nej usch vänta bara tobbe. Vi luffade runt lite i skärtholmen och kollade. Sen när ja kom hem kände jag mig jätte hängig då mina 3 alvedoner slutat verka. så har degat i soffan med "a walk to remember" satt och asbölade men så ringde Richard och gjorde mig på bättre humör. Nu ska jag nörda mig vid datorn en stund för att sedan få min skönhetssömn ! Måste köra en ansiktspeeling eftersom jag har fått 4 MYGGBETT I PANNAN ser ut som finnar... Här får ni lite bilder jag tagit på mig själv idag, njut lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0