20 September - min åsikt om saken

Åh är trött på allt tjat om politik !
Det är över nu, get over it ?
Blir extremt besviken på vissa som dömmer en efter vad man röstat på, är inte sverige ett demokratiskt land ? jag trodde man fick tycka och tänka som man själv ville. blir så irreterad på människor ni överdriver, och om SD är med i rikstaden ? jag tycker de är ett bra parti. De vågar stå för vad de tycker och tänker, de vågar ta upp saker som är ett problem men som inga andra partier vågar ta upp ? SD står INTE för att kasta ut alla invandrare utan för att MINSKA invandringen. Människor Sverige är ett Svenskt land, ni måste kunna se de från vårt synhåll också !
Nu koommer jag säkert att klassas som rasist för er, men jag kan lova er. Jag är inte rasist, jag bor med en utländsk kille, min lillasyster är inte ens helsvensk inte min lillebror heller, jag bor i ghettot och har växt upp inom islam och gått i en muslimsk skola i 2 år ! Jag är defenetivt INTE rasist.
Att moderaterna vann tycker jag är riktigt bra eftersom de är ett parti man kan lita på ett parti som kan styra sverige. Sverige har blivt SÅ mkt bättre när moderaterna vann för 4 år sen. De är även de som klarade den ekonomiska krisen. Jag tycker inte om socialdemokraterna de är för medelmåttiga. Ni får rösta på precis VAD ni vill jag dömmer ingen för alla har olika synpunkter och denna punkt. Men snälla människor, sitt inte och skriv en massa skit bara.  Nej nu tänker jag inte diskutera mera om det hära blir fler inlägg later. KYSS
(en blandning mellan moderaterna, Sverigedemokraterna och Socialdemokraterna hade suttit prima)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0