21 September - jag är så duktig

Hej igen !
nu har ja jobbat klart, skönt de var att träna & jobba. vad är bättre liksom ? jag tjänar pengar på att springa i trappor upp och ner ! motion here i come ! haha, slutade vid 2 idag, de var niice !!
dock har ja skadat min stackars lillnagel, snyft...
i morron är de idrottsdag vilket innebär mjölkfria pankakor, yummie !!
Nu ska jag sätta igång och jobba på matten, buhu.
har matte prov på torsdag MÅSTE klara de så bara att plugga.
Efter pluggningen ska jag se min film "nu eller aldrig",
efter filmen blir de en LÅÅÅNG dusch med ansiktsmask !
Vi hörs sen lovers, you know you the best !
(bara för att jag är en mupp som har tråkigt ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0