21 September - nu jävlar är de krig.

Hade en lång diskution igår på facebook om att alla killar är idioter.
varför kan ni inte bara inse fakta ? det finns INGEN kille som är en bra kille, inte bra på det sättet som vi tjejer vill ha det. Ålder spelar ingen roll, färg spelar ingen roll. Jag har fått det bekräftat för mig så sjukt många gånger, men en kille på facebook tyckte jag hade fel... här är en liten del av diskutionen.
Michelle Andreé Killar är killar, vi behhöver inte dra er över en kant. ni är redan dragna.
Amir lyssna som sakt dragna o dragna ? äldre killar förstår mest på kärlek o allt 
Michelle Andreé Tsss... gubben, jag har varit tillsammans med 21 åringar, de är precis lika hjärndöda som 15 åringar. Sluta försöka skydda ert rykte, killar är skit och nästan alla tjejer håller med mig om den synpunkten. tyck vad du vill, men du vet inerst inne att jag har rätt. så sluta försöka att sänka dig själv, du tjänar ingenting på de !Amir pahahhah du gumman kom möt mig öga mot öga istället för uppsatser som sakt dra inte alla dt finns dom som är bra. Det bara du som har tagit dåliga killar därför
Michelle Andreé lilla charmsnutte, jag ska möta dig öga mot öga. Jag ska visa dig ett och annat, tro inte att jag fegar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0