24 September - varsegoda !

Hej sötnosar !!
Nu hinner jag blogga en liten stund, min uppdatering har varit usel jag vet och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det !! Vet heller inte om de kommer bli så mycket uppdatering i helgen heller eftersom den är fullpackad. Så kan de vara ibland vet ni. Nu ska jag iallafall berätta lite om vad som hänt dessa dagar.
Onsdag; Vi hade friluftsdag eller vad de nu heter, sprang 400 meter utan att stanna kände mig jätte stolt !! plus att ja sprang halva varvet en gång till *stolt*. Sen åkte jag hem bytte om och fixade mig, åkte till Timmy satt och kollade på OC (måste ladda ner måste ses) sen åkte jag till Karlaplan och pratade lite med Richard. När vi pratat klart tog vi sällskap till Liljeholmen när ja kommer till mälarhöjden så ber timmy mig hoppa av. Så jag åker med honom till Centralen sen hem (visst är jag snäll?). Efter de åkte jag raka vägen hem ! Åt en pankaka och mötte upp Sara. Vi gick hem till henne och fixade en sak sen så drog vi till Söderholm och hängde där lite med Linus, Niklas & Fredde. Sen när vi började röra oss mot vårberg hände en sak. Allting slutade i kaos och jag åkte hem nästan gråtandes med Richard i telefonen. Somnade vid 1 på natten och gick upp 7..
Torsdag; Var i skolan, sen hade vi nån slags skoljoggning men sista varvet så fuskade jag Maja & Jessica för vi klättrade över berget, dock blev vi busted men men så kan de gå. Sprang upp till skolan och övade lite på några stemmor. Sen gick jag och mötte Sara vi gick till ungdomsmottagningen och jag träffade min älskade barnmorska som är helt jävla fucking UNDERBAR ! man bara sitter och garvar och ja kanske ska börja med någonting som heter p-ring. Kommer mer om de sen :) Sen fick man sitta och prata med polisen i ungefär 2 timmar. Efter de så gick vi hem till henne och hämtade en sak. så åkte vi till Skärholmen hon tog en milshake på donken. Sen gick vi hem till mig för att mammi hade handlat hem thai till mig. när vi ätit klart åkte vi till vårberg och träffade Linus, Danne, Matte & några andra. Vi satt och snackade om en massa privata saker. sen så när v gick hemmåt mötte vi upp Natisha & Nadya samt petra & niklas. fick sällskap till tunnelbanan av Natisha & Nadya THANKS !! somnade som en gris när jag kom hem.
Fredag; Gick till skolan men sprang hem efter andra lektionen och gjorde en sak men kom tillbaka innan lunchen. Satt och klagade lite vid klassrådet sen var de lunch ! dagen gick snabbt och engelska läxförhöret gick jätte bra. mer om dagen får ni sen !! Nu ska jag skriva klart min bokanalys, städa rummet & duscha.
Hoppas ni är nöjda mer får jag tyvär inte berätta...
Puss på er mina underbara läsare !!
Dagens skol-outfitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0