26 September - hej igen

Hej !!
orkade inte blogga mer igår, åkte hem till Terese vi skulle kollat på film hos nille men vi orkade inte gå över gatan. så vi somnade sådär gulligt och gick upp 7 i morse. har suttit i en simhall i 2 timmar, nu är vi hos tess igen och försöker väcka Niklas som har dött... När vi kom in hit så var ja jätte glad och skulle sätta mig vid min dator så är de en jätte spindel på väggen så ja börjar hoppa omkring och skriker och börjar nästan gråta. Terese bara satt och asgarvade åt mig. Men självklart kom anette och dödade spindeln (hoon räddade mitt liv annars hade spindeln ätit upp mig, LEVANDE) så jag vågar inte sätta mina fötter på marken nu för den ligger död här, usch så äckligt ! När ja skulle på toa sprang jag och halkade nästan, och så ramlade jag ner från min säng med huvudet före.. jag är klantig jag vet !!
Nej nu ska vi försöka väcka Niklas eller få Andreas att hämta oss. Livet är inte lätt !! nej nu ska ja fortsätta att reta Herkules på facebook. kyss
älskar den här bilden på Basse, världens bästa lyssnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0