28 September - massa babbel bara

Hej sötnosar !
Ja som ni såg så fyller min blivande man år idag skulle fira honom om jag hade haft tid men har tyvär inte de idag, får boka in honom en annan dag i veckan helt enkelt. haha !
Jag har sovit i exakt 14 timmar så jag är pigg som en vet inte vad, ska vänta till klockan blir halv 5 sen drar jag och jobbar när jag jobbat klart ska jag möta Sara för att hämta en hemlighet som ni får se sen ;) Då lär vell klockan säkert vara runt 8a så då får vi se om jag orkar blogga eller om ja går och lägger mig.
Idag så hade vi nått speedmöte med olika personer som jobbade med olika saker. Men jag vet redan exakt vad jag vill bli så var inte speciellt intressant. Men den sista tjejen vi fick prata med jobbade med mode så jag frågade direkt vad modet i vinter kommer vara. Det kommer vara mycket Parkas & militär färgat.
Dagen gick snabbt faktiskt dock har jag jätte ont i halsen och ingen blogglust alls så detta blir bara ett babbel inlägg som inte alls är intressant... Ikväll måste jag hinna med mycket, skicka iväg viktiga mejl, svara på viktiga mejl, duscha, jaa allt sånt som jag inte hann igår. Usch fattar att folk är förbannade har inte svarat på mejl under hela helgen...
Andreas; hahahaha, nä jag tänder på 107 åringar.
Michelle; HAHA! niice ju !
Andreas; Som fan, erfarna ju ;)
Michelle; haha, ja men har de orken ?
Andreas; Det är jag som ska sköta jobbet, inte dom ;)
Michelle; Haha du kan jobba "hos" mig istället
Andreas; Det tycker du ;)
Hahah visst har vi en intressant diskution !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0