30 September - hej stalkers

Hellu alla Michelle lovers!
Nu är den riktiga the king of me tillbaka HAHA !
Sitter hemma och ruttnar väntar på en seg gris med namnet Mona...
Hon ska komma hit och fixa mina underbara ögonbryn sen ska ja kolla om hon kan göra en inbakad fläta på mig. igår så var ja förbannad så mötte upp Diana, Gabbi, Nadya och Gabbis lillasyster. vi luffade runt och stötte även på lilla tess ! eller lilla och lilla hon är fan 18 snart. Innan så hämtade jag mina 2 nya älsklingar som jag pussat på hela dagen av Sara.
Nej nu ska jag göra nått nyttigt och äta nånting och sen plocka fram alla mina ridkläder har ju värsta ridutrustningen ! HAHA de är ju;
Ridbyxor
Ridtjocktröja
Ridjacka
Skyddsväst
Rid skor (vinter, sommar, gummi)
Ridhandskar (vinter, sommar)
Ridstrumpor (vinter, sommar)
Ridhjälm (vinter, sommar )
Japp, de var nog allt!
Loppan & Jag (min gamla häst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0