30 September - Tania gästbloggar

Hej, har sitter jag med michan och letar efter fakta om telefon ;) hahhaha det var några som fick skriva om toaletten ;) jaa michelle stackaren tappar rösten hela tiden, lukasz försoker uttatla ordet sjal men misslyckas varje gång HAHAHHA kärlek i *CENSUR* säger jag bara.
Nataniel; är provmodellen HAHA
Mona; nunnan hahahah nej skojja bara men hon är på självmords humör
Maria: lokiiita :*
maja: sillis tuttar som helt borta
heradi: Michelles dream boy, skriver om taoletten
Sarah; sahara öknen
Ilham; choklad
Marek; wannabe stark
Migel; lovern ''godmorgon''
Michelle; världens snyggaste och bästa
tack för mig // tania


Kommentarer
Postat av: Mona

jag kmr döda er båda tsm m mig själv

2010-09-30 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0