4 September - whit daddy paddy

hellu lovers !!
Sitter hemma hos daddy nu, han har ju flyttat till en MKT större lägenhet så det är nice.
igår efter skolan åkte jag till stallet, ja och fia åkte och hämtade alla saker till hästarna så red vi, barbacka. de var sjukt skönt att få komma igång asså. på vägen hem så gick jag av hos daddy och hoppade in i en välförtjänt dusch. efter de hade ja filmkväll med pappa och hans familj, eller min familj :)
Idag så gick jag upp vid 8 skulle träffat älsklingen men han skulle på kräftskiva idag/ikväll så vi tar de imorgon istället. så ja, felicia, leon & nova åkte hem till mig hämtade lite saker och sånt.
nu är ja hemma hos daddy igen och sitter vid datorn, typiskt mig ??
Nej nu ska jag gästblogga på fille pilles blogg.
Pöss & kram skumbanan
(bilden förklarar nog en hel del, haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0