5 September - jag önskar mig lycka

Hellu michelle lovers !!
Usch vad jag sovit konstigt inatt, vaknat flera gånger av olika annledningar, en gång av att Jonas ringde mig och terrade, en annan gång av att ja fick sms av Andreas, en annan gång av sms av timmy, en annan gång av sms av Marcus. sen så har jag hållt på att vakna flera gåänger och flygit upp ur sängen och kollat vad klockan är. inte för att ja har brottom någonstans utan för att ja mår dåligt bara.
Har fått en muskelknut nu på skuldebladet vilken tur att man ska åka hem till Richard snart så man kan göra med "hej-jag-har-så-ont-att-jag-börjar-gråta-snälla-massera-stackars-mig", den brukar faktiskt funka. Dessutom är jag trött så lär vell somna i hns famn idag igen (hoppas han väcker mig och säger att de är mat, HOPPAS haha)
Nej men ärligt så idag måste vi plugga !

När vi har pluggat tänker jag nog sova en stund.
Kanske bloggar när jag är där, eller tror inte de eftersom jag hatar hans tangenter, usch !! Ska även hinna prata med honom om vissa saker, usch säger jag bara. att ens hjärta kan göra såhär med en. Nej han är vell hemma snart då han ska iväg en stund sen börjar jag röra mig mot honom. Kör på mjukiskläder idag. ååh längtar efter massagen nu, hehe puss & kram.
Jag & Victor - galen natt säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild :) Kram!

2010-09-08 @ 18:43:25
URL: http://faakebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0