6 September - MOOONA <3

Hellu !
är på mkt bättre humör nu, även fast mina ögon är helt svullna (täckte de med smink idag).
haha de första narin säger när hon ser mig "omg michelle har du gråtit", tack alla älsklingar för allt stöd idag ! dagen gick fort och jag redovisade min engelska text sen diskuterade vi om rasism på so'n, äcklig lunch bild och sen KÖÖÖÖÖÖR !! Haha, camme är fan inte normal någonstans, hann även dansa till en Hula-Hula låt.
Oh ja juste, maan får inte glömma dagens mittpunkt ! När mona blev äggad, så sööt poppiiis ! ville bara äta upp dig, helt sådär mjölig och äggig usch. Detta är världens sötaste människa som har ett hjärta med guld, du är värd det bästa hjärtat. Grattis på födelsedagen min lilla älskling !


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH NORMAL LIKE ALWAYS HAHAHAHHA!!! :D

2010-09-09 @ 22:55:28
URL: http://caamfaarzaanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0