8 September - flumm

Har legat och pratat med Sebastian i telefon en lång stund, vill bara springa fram till honom och krama honom och säga att jag finns för honom, Allt som han berättar för mig stannar dock mellan oss, men saknar min lilla pöjk jätte mycket. Vi ska försöka hinna ta en morron fika nåndag men båda har så mycket att göra om dagarna.
Idag har jag hunnit städa igenom hela mitt rum så de känns jätte skönt. Men mår fortfarande inge bra, är helt blek och går runt med kramper i magen. Ska försöka äta någonting snart sen lägger jag mig och läser ut världens bästa bok. Kollar nog på någon film sen också, i morron blir de skola. Ska göra matte prov då och sen efter skolan ska jag förmodligen träffa Niklas. Jag kan inte hålla på att vara hemma och må dåligt de gör bara saker värre... Det är därför jag håller på att pratar och träffar en massa killar för de får mig alltid att le med deras dåliga skämt, skulle aldrig kunna gå in i nått eller göra nått med någon de är inte så jag menar. Jag träffar bara killar som jag varit mycket med förut sånna som får mig att må bra. Som tillexempel sebbe mitt ex, han är väärldens snällaste (men också taskigaste) person, han finns alltid för mig även fast han alltid säger en massa elaka kommentarer, han menar de inte. Han är som mig, vi slänger alltid elaka pikar emot varandra utan att mena nått dåligt, men de är bara att säga ifrån när han går för långt.  Och Niklas, han är bara en helt hjärndöd random kille som är grymt sexig, haha !
Nej usch vilket konstigt inlägg, det jag menar är att jag bara försöker ha kul för att komma på andra tanker.
Nej nu ska ja sluta babbla och spela hög musik. puss
(dock måste ja vara snäll emot niklas eftersom han har bilder på mig där jag sover som INTE får komma ut, gud så pinsmat de skulle vara...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0