9 September - gonatt

Hellu !!
kom hem för en liten stund sen, drog till Mona och pratade om en massa.
sen åt vi lite och pratade ännu mer, så sköönt att få prata av sig !
när ja kom hem slängde ja av mig kläderna och kastade mig i sängen.
Sitter och chattar med rasmus nu och alexander, minns ni honom ?
haha jag råkade ju vara på med hans 2 bästa polare sammtidigt.
Illa pinkat, eller ;)
i morron drar ja tidigt till sjukhuset och är inte tillbaka i skolan förns vid 11.
så kommer halle balle med smabosas till mej yees.
sen när skolan är slut åker jag till hagsätra för att hämta min huund.
nej nu ska ja vara social, måste bara säga att du är underbar Mona.

Kommentarer
Postat av: Mona

DUUU är underbar!<3<3

2010-09-10 @ 08:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0