9 September - smile bitch

Hej älsklingar !
Guud vilken rolig skoldag jag har haft asså ! Dagen började med ett superlätt matte prov, därefter duperlätt fysik "prov". Sätt in VG på betygen direkt baby ;) Sen hade vi skol fotorgrafering, haha höll på att lappa till käringjäveln men orkade inte bry mig så mkt. Efter fotografering tog vi tjejer en MASSA kort haha ! Vi tog en långprommenad till sätra badet där jag och halima sprang runt som två små flickor och jagade alla fåglar.
Efter de var de en super god lunch, lite skitsnack och så engelska.
De var tydligen "slagsmål" också, så tog jag och Maja ett kort på oss då vart vår engelska lärare skit förbannad och skrek att vi skulle ut. Haha herregud vad vi garvade. här kommer en massa bilder om idag istället.


Kommentarer
Postat av: caam

DU ÄR SÅ SNYGG BITCH! <3

2010-09-09 @ 22:54:22
URL: http://caamfaarzaanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0