1 April - Hello babies

God eftermiddag eller kväll kanske man ska säga !
Det är första april idag och har vart en riktigt lyckad dag !
Igår så joggade jag 20 minute konstant under gympan, och drog ut och joggade med lillebrosan när ja kom hem också !! Dock har jag en fet träningsvärk idag som svider rejält kan jag säga.
Stressade till skolan idag för att hinna käka lite frukost på IT Cafet..
lrarna har börjat med nått nytt att de låser klassrummet 1 minut efter vi börjat och ringer hem till dem som kommer försent... Mamma lär få många samtal. första dagen de börjar med de och mamma får hem 2 samtal HAHA !
Jag och Leo gick även ut med idag att vi är tillsammans ! Grattiis till oss ! <3
Nu ska ja sega vid datan lite och vänta på Timmy som ska komma.
Vi ska ta en låång skön prommenad och snacka skit !
Inte träffat honom på evigheter, och i morron ska ja träffa Rebecca !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0