15 April - die

Jag är på jätte dåligt humör, faktiskt...
Vaknade på helt fel sida och kunde knappt sova, så med min rosa mjukisdress släpade jag mig iväg till skolan. Började dagen med SO prov sen stöd, musik & klassråd. Hela lunchen och alla raster vi haft så har jag solat på vår nya fotbollsplan. Orkade verkligen inte gå på den sista lektionen så låg kvar på fotbollsplanen och solade lekte lite med Jessica och SJÄLVKLART så börjar rykterna gå... Orkar inte bry mig, inte värt de. Nu väntar jag på mamma, vi ska fixa lite sen ska ja ta en lång och skön dusch.
Byeeee


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Michelle !

Råkade av en ren tillfällighet klicka mej in på din blogg, vilket dock var evigheter sen ! Och måste bara säga att du blivit otroligt snygg, tjejen !

Ta hand om dej! /Maria Aadli

2011-04-15 @ 19:41:18
URL: http://mariaaadli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0