22 April - cepe 1 och 2

Skulle tagit en pause.. Men ringde ett viktigt samtal och fick ut det mesta av mina tankar så mår bättre..
Haha sen att man råkar ha ett cepe till vän gjorde saken så mycket bättre. Om ett skratt förlänger livet är jag odödlig just nu.. Slutade med att jag låg på golvet och skrek och grät så min hund undra vad fan som hände. Imorron ska jag möta Dilnaz klockan ett sen senare emot kvällen ska jag BADA tro det eller ej men jag ska fan bada ! Diana ska vara fotograf så de blir massa bilder jag lovar ! Nu ska hunden få kissa, även jag behöver lätta lite på trycket. God natt alla underbara och kära !

(finns en bättre remix men hittar den inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0