23 April - gårdagen

Hellu !
började dagen med en prommenad med dilnaz sen satt vi och solade i 2 timmar. När jag kom hem lagade mammie mat till mig. Mötte sen upp Diana och så mötte vi Nenne och prommenerade till vinterviken. När vi kom dit var ja tvungen att gå tillbaka för att möta Andreas och Dennis. Hahaha så jag andreas och dennis gick tillbaka ner till vattnet. Men killarna var tvugna att dra - på grund av en grej. Men han ringde och bad om ursäkt sen. Så vi ska ta igen de nästa vecka tror ja de var. Så tro det eller ej, men jaaaaaaag baade ! haha fröös ihjäl ! dock fick diana ingen bra bild på det eftersom kameran dog när ja var i vattnet.. (klockan var 22.30 fattar ni hur kallt de var) men de finns en bild när ja är på väg upp. skrek av smärta gjorde så jävla ont har ftr knappt nån känsel i fötterna. Så sa vi hejdå till nenne och gick upp emot centrum där cribbe och hans kompis hämtade oss. vi åkte och köpte godis sen körde de hem oss. Ja och diana gick till mig hämtade chanel och så släppte ja av henne vid tunnelbanan ! Det var min dag, har intresseklubben hunnit annteckna ? Jag fryser som fan så ska sova nu ! Gönatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0