26 April - Min dag idag

God eftermiddag.
Jag måste få börja inlägget med att medela er om att jag saknar Billy så fucking extremt mycket ! saknar hans dumma kommentarer, saknar hans ärlighet, finns ingen ärligare människa än Billy, Saknar att ha nån att sova bredvid, saknar att bråka om täcket, saknar att åka tjur, saknar att hålla i Billys hand, saknar att pussas. Jag saknar kärlek. Det är inte Billy jag saknar egentligen, det är kärleken... Kärleken mellan två människor. Haha men sjävlklart så saknar jag min pöjk
Michelle: Saaaknar dej billisen !
det är nu du ska säga att du saknar mig också..
Billy: du var ju här i helgen... ja tänker ju inte ljuga...
Vissa skulle ja jätte illa vid, men jag känner Billy så pass väl att jag vet vad han menar.
För mycket snack om pöjkar !
Idag var jag i skolan sen mötte jag Diana och Terese så gick vi runt i skärtholmen och jag köpte balonger med helium och sprang runt och lät som en smurf. Ni ska få se videoklipp på det sen. Sen åkte jag och Diana och hämta och lämna Chanel hos mig så åkte vi till Tereses nya lägenhet och blev bjudna på en jätte god middag. HAHA vi har döpt om Tereses katter till Diana och Michelle. Men egentligen heter dem Nefflie och Galya (enligt mig). Nefflie snodde min bikini och sprang iväg med den hela tiden.
Kom hem för en stund sen och precis vart ute med Chanel !

Älskar dig mer än mäst... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0