30 April - love


Du är den första jag ser på morgonen, du är den jag spenderar mina dagar med, du är den sista jag ser innan jag somnar. Hur mycket jag än skulle försöka, så skulle det aldrig gå att beskriva min kärlek till dig. Du är allt för mig... Jag minns när du skadat tassen och jag ringde alla djurskjuhus i Stockholm och grät. När vi var hos veterinären och du skulle sitta i mitt knä, alla gånger jag hämtat dig på dagis och du är så glad så du inte vet vart du ska ta vägen, alla gånger jag vaknar upp och du ligger bredvid mig.. För vissa är du bara en hund, för mig, är du hela min värld. Skulle de brinna är du den första jag skulle rädda. Jag älskar dej mer än allt annat på denna jord och jag menar det verkligen Chanel. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0