5 April - Den feta pizzan satt fint

Hej sötnosar !
Skoldagen har gått jätte bra, dock kom jag lite väl sent i morse haha ! Somnade faktiskt på tunnelbanan...
Efter skolan åkte jag och hämtade Chanel, åkte hem och sen gick jag och åt en fet jävla flottig pizza, den satt fint i magen ska ni veta. När ja kom hem så satte ja mig precis vid datan då Mona tvingar med mig till Strjärtholmen för en prommenad. Så de var bara att springa till tuben och åka dit. Där mötte jag Camme & Mona (Ilham vågade inte komma för ja hade Chanel med mig HAHA). Vi tog en mysig liten prommenad och pratade om allt möjligt, sen åkte lilla jag och min "lilla" hund hem och nu ligger ja här i min stekiga säng. Jag har lite svårt för att vara seriös idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0