6 April - Hello babies

hej sötnosar.
Förlåt för mina oseriösa inlägg igår men lite humor skadar väl ändå aldrig.
Dagarna går på fint här ! Dock var jag jätte trött sista lektionen och den varade i nästan 3 timmar så sov en liten stund. Idag ska jag bara ta det lungt och plugga till redovisningen i engelskan i morgon. Såhär ser min vecka, och min kommande vecka ut.

Torsdag; muntlig redovisning engelska, non smoking generation, åka till Stefan.
Fredag; Nationella engelska B, engelska läxförhör, prommenad med leo
Lördag; Träffa Adam
Söndag; vila upp mig inför nästa vecka
Måndag; möte (tänker inte gå) kör lektion
tisdag; svenska läxa
onsdag; nationella engelska C, So prov muntlig
torsdag; matte prov (tror de var på torsdagen)
Fredag; So prov skriftlig

Mycket prov den kommande veckan ! Nu ska ja äta lite sen måste jag även prata med Viktor... Uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0