7 April - fuck this shit

Skulle gå upp klockan sex idag... men hade tydligen lyckats stänga av väckarklockan så vaknade halv åtta - lyckat. Ringde Billy och vi bråkade. Stressade till skolan och kom 1 timma försent. Hade Non smoking generation möte typ sen läste jag en timma, efter de blev de en prommenad och lunch. Skulle redovisa efter lunchen men hade glömt mina papper hemma så smet hem. Eller till liljeholmen där ja satte mig på donken med en shake och pratade med Kim i en halvtimma. Sen åkte jag och hämtade Chanel och gick hem. Halv 7 ska jag vara i skolan för att ha en franska lektion.
Det är inte min dag idag, allting går åt helvete. Fuck this shit.
Är så satans jävla trött sov ingenting inatt typ, SÖMNA JA TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0