8 April - hello fuckers

God kväll, hoppas ni har en jätte fin kväll.
Började min dag med Engelska nationella skriftlig 80 minuter, sen 30 mins rast, sen engelska nationella hörförståelse 60 minuter. Luch och sen engelska lektion då vi läxförhör och sen arbetade vi. Så jag är jätte trött på allt engelsktalande idag...
Efter skolan tog ja sällsis med Mojje & Ille till Liljeholmen hämtade chanel och somnade hemma. Sen åkte ja till skärholmen och åt en fet meny på donken. Gick till Abra Kadabra och hämtade ut min lön och så gick ja ner lät Dania leka lite så passade ja på att hjälpa halima med kalaset och pratade lite skit med henne. Sen åkte ja hem, duschade chanel och nu käkar ja godis. känner mig rätt rutten så ska ut med chanel sen sova. är så sjukt seg idag !
I morron har jag 3 alternativ...
1. Träffa Adam L H
2. Gå på Marias fest
3. Träffa Fredrik P
får se vad ja gör... Nu ska chanel få kissa i allafall.
Hoppas ni har en bättre fredag än mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0