25 April - Hemma i Stockholm

Vet inte riktigt vart jag ska börja... Har haft det så extremt skönt att det inte är klokt...
Resan dit tog 2 timmar och 20 minuter var framme halv 11. Richard och Billy kom och hämtade mig med Tjuren (billys dodge) så åkte vi till Donken och pöjkarna åt mat. Sen fick jag en rundtur med tjuren i Söderköping vi stannade vid en mack och snackade med några. Jag och Billy var hemma till 12 så invigde vi Stoffans bubbelbad. Var jätte mysigt sen somnade vi på soffan till en film men vaknade och la oss i sängen.
Söndagen: Vi gick upp och åt frukost på Stoffans altan jätte fin utsikt är det. Så åkte vi och hämtade Richard och tog Richards sportbil till Jim. Jag solde hos Jim medans mina killar grillade till mig, satt jätte skönt med en cider i handen. Så åt vi och sen åkte vi livräddningsbåt tror ja det heter, 2 olika  och hade det jätte mysigt. Sen åkte Jag, Richard och Billy med tjuren och hjälpte Billys mamma att flytta Billys Leguan eller hur den äckliga saken stavas. Klockan var mycket då och jag och Billy åkte hem till honom och kollade på film. Så kom Stoffan och höll oss sociala. Sen sooov vi !  
Måndags: Vaknade av att Billy hoppade på mig... Haha vi hade bråkat i sömnen.. Eller jag bråkade med billy. Den jäveln snodde allt täcke och låg med ryggen emot mig så när jag ska ta täcket säger han "stick härifrån" HAHA så då drog jag täcket ifrån honom. Efter ett tag vände han sig om och låg sked med mig. Han insåg väl att man inte ska bråka med michelle när hon sover. På morgonen i allafall så hoppade han på mig och han red av mig och stönade och sa att min snopp var jätte stor. Haha japp Billy är lite cepe. Så gjorde han i alla fall gröt till mig sen meckade han och Stoffan med bilen och nån cross medans jag solade, tills stoffan hälde vatten på mig. Stoffan heter egentligen Christoffer om ni undrar haha. Jag och Billy åkte till bönan (Oskar) och Linn och åt tacos så kom en annan pöjke dit. Sen körde billy mig till bussen. Började gråta när ja satt på bussen saknar Billy något enormt även fast han kan vara ett svin.
Jag och Billy är bara kompisar så ni behöver inte göra detta till världens scener, finns en annan kille jag tycker om (A). Här får ni de fåstaka bilderna jag tog idag... Orkade inte ta med kameran överallt !

Billys "lägenhet" jätte mysigt !

Haha jag 2 på natten...


Låg som sagt och solade och hade et jätte mysigt, blek jag ser ut att vara !

Billy fixar bromsarna. Älskar Billys kropp, seriöst så ska killar se ut.  Ska be honom skicka en bild sen, han har EXTREMT fin kropp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0