15 Februari - Saknar dig...

Mår verkligen jätte konstigt...
Satt uppe till halv 3 inatt för att ja inte kunde sova. Sen så lägger jag mig på golvet i vardagsrummet halft ute på balkongen men somnar inte. Vid klockan 5 går ja in och lägger mig, jag somnar vid halv 7 tiden och blir väckt halv 8. Går upp och går ut med hunden. Sov en timma till sen har ja bara legat i soffan och glott film efter film.. Varje gång jag går förbi billys tröja börjar jag gråta, varje gång ja kollar på telefonen blir jag tårögd. Saknar honom och hans röst så jävla mycket tror inte ni förstår.... Känns så tomt att inte prata med honom...
Nu ska ja kolla runt lite sen lägger jag mig och sover. har även feber och hosta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0