26 Februari - gårdagen & idag

Igår så var jag i skolan, fuskade på två ord och min lärare såg de, samt rev mitt prov - KUL ! efter skolan sprang jag och mötte Diana, vi hämtade Chanel och åkte till henne, hade 30 min på oss att dra hem till henne, sen till fittja. vi hann på 29 min - grymt. från fittja åkte vi till huddinge stod ute och frös i 40 minuter, sen tog vi bussen till masmo, tunnelbanan till hallunda, sen tunnelbanan till vårberg. hem till diana, färgade hennes hår, åt. sen kom kim och hämtade oss, vi åkte till garaget och snackade lite och kollade när pojkarna åkte hoj. sen blev vi hemkörda.
Idag vaknade jag av att en granne (snygg kille) poppade musik... så började tävla med honom... och vi tävlade i 5 timmar hahaha stackars de andra i de här huset ! har tvättat allt i tvättkorgen, städat hela rummet, tagit en låång dusch, dammsugit, gått långprommenad med chanel och överfört alla bilder till min dator och rensat alla bilder !
Så jag har hunnit med en hel del ! Här har ni massa bilder
Chanel var jätte ren och fin !

Diana

Hann strippa/dansa lite på tunnelbanan

Chanel sov i garaget HAHA !

Michelle goes frisör

dagens dåra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0