27 Februari - morsning korsning

GOOOOOOD morgon !!!!
Jag har sovit FÄTT länge !
Somnade vid 4 tiden igår och vaknade nyss. mycket skönt.
vaknade av världens sötaste sms också...
Kim: Förstår om du inte litar på mig. Jag har själv jättesvårt att lita på folk, men jag finns här för dig dag som natt om du vill prata. Må hända att det är många år emellan oss men jag ser inte det som ett problem. :$ och förlåt för att jag reagerade som jag gjorde när du sa att du var gravid, är inte de att ja inte vill ha barn för det vill jag. gärna nu. men vet inte om jag är redo än... Du är väldigt vacker michii, dina ögon får mig att drunkna <3
Just remember that im here for you. i vått och torrt. Just trust me, and talk to me. natti gumman dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0