27 Februari - never trust in love

-= Kim =- NinjahKim.blogg.se säger:
Tänker vara ärlig och öppen
Sex är viktigt
Men jag kan vara utan oxå
Visst, jag älskar att älska med någon jag verkligen tycker om. Men att bara ha one night stands är inte så speciellt för mig längre
Har haft nog av dom
Har redan intalat mig att nästa tjej jag hittar som jag bestämmer mig för att," hon vill jag verkligen ha " det ska bli den sista.
Så tänker inte springa in i någonting, och är verkligen inte bara ute efter sex
Sure, sex är nice, men inte värt att såran någon bara för att få knulla
Michelle säger:
jag är 15 år kim..15 år..
-= Kim =- NinjahKim.blogg.se säger:
And who cares?
I dont?
Michelle säger:
i do.
-= Kim =- NinjahKim.blogg.se säger:
Then. fine
Michelle säger:
vill bara ha någon ja kan lita på.. någon ja trivs med.. någon som alltid finns där... någon som verkligen älskar mig..de är de enda jag behöver.
-= Kim =- NinjahKim.blogg.se säger:
Well, life sux. get used to it.
Försöker och försöker Michii
men du vill inte lyssna och förstå mig
Michelle säger:
jag lyssnar på dig..men du älskar inte mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0