28 Februari - ingen vila...

Hej älsklingar !
Oh shit vilken dag alltså...
Började med att jag hade 30 minuter på mig att göra mig i ordning och gå ut med hunden.
Kim kom och hämtade mig och vi åkte runt till Karolinska, KTH, HSB och en massa andra ställen... Hade faktiskt riktigt kul även fast han mobbad mig hela dagen, men ja har nog allt jävlats med honom också. Innan han släppte av mig så hade vi lite seröst snack... Sen precis när han åkt minns ja att ja hade min telefon i bilen LYCKAT. Han lämnade mig halv sex, kvart i sex skulle jag vara på heron och möta Camilla. MEN JAG HADE INGEN TELEFON ! Så jag sprang hem, kissade hunden, sprang till tunnelbanan och var vid heron vid 18 tiden... Tack gode gud hade Camilla väntat ! Vi kollade på bio sen fikade vi... Jag får inte tag i kim, blir helt galen. måste ha min telefon i morgon ! Nej nu måste ja fan vila lite... åh så jag stressat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0