6 Februari - you are my world

hej bebisar !
Faan vilken gryym uppdatering jag har ellerhur !!
I alla fall.. Billy kom igår så vi tog en powernap sen så lagade vi mat. när vi lagat klart maten åkte vi och handlade på willys HAHA det var typ 12 pack med toapapper man kunde köpa för 50 kr tror jag och man fick som mest köpa 3 st. När vi går förbi sen så börjar vi garva, men sen när vi ser att de är ett par som köpt tre sånna så började vi garva så mycket att de sprutade tårar och Billys kommentar gjorde ju inte saken bättre "riktiga skitare dedär hörru" HAHAHAHAHAHA oh herregud.. Ni skulle sett... Sen åkte vi hem till moi och bakade kanelbullar för ett helt land. När bullarna var klara tog vi en prommenad och handlade lite cola och sånt. Så somnade båda framför en film och bestämde oss då för att gå och lägga oss i sängen ! I morse så gjorde vi frukost sov i soffan, Så gick ja ut med chanel på en lite längre prommenad så får ja ett sms där de står "maten är klar darling" aw bebis ! Så skyndade mig hem och åt. Sen åkte bebisen hem... Känns jätte tomt här utan honom och hans tråkiga skämt. Aja... Här har ni en bild på honom igår när han stod och lagade maat !


Denice; har ni bullar i ungen nu ?
Billy; joo fast dock inte i michelles ungn...
-----------------------------------------------------
Michelle; billy måste du vara så hård
Denice; Hallå ja är faktiskt kvar i rummet !
(jag skulle lägga mig på hans axel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0