1 Januari - FUCKING HUVUD

Tror inte ni förstår..
Jag har sovit precis hela dagen högst varit vaken i 4-5 timmar de här dygnet.  Jag bara sover och sover hela jävla tiden! Terese väckte mig vid 9 då gick vi upp, var hemma till halv 10, sov till 1 tror jag. var ute med chanel i 2 timmar. kom hem sov ända till 8. gick upp. somnade vid 9 och vaknade för en halvtimma sen. Min huvuvärk den skulle kunna döda en person utan att överdriva. Men jag har ingen feber och ja är fan inte bakis för ja drack en klunk cider och de var en 2,25 så de är OMÖJLIGT. de enda jag hör är "DUNK, DUNK" hela tiden och de trycker i hela huvudet. har legat i en halvtimma nu i fosterställning och gråtit så ont har jag. Även har jag tryckt i mig 4 st 500mg alvedoner mer kan ja tyvär inte trycka då måste jag magpumpas - no thanks. Har orkat mig till datan nu för att spränga mina öron med musik, hoppas de hjälper. Ska ut och kissa chanel sen lägger jag mig och SOVER.
Fast vet ni vad som hjälper emot huvudvärk ;) Sex. So fucking true. hmm... ska Michelle hitta på nått bus nu ? humorn är kvar i alla fall de betyder ju att ja är levande, ett litet plus. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0