1 Januari - Gott nytt år allesammans

Har varit ute på en låång prommenad med Chanel i 2 timmar... Vi joggade runt hela spåret i Sätra duktigt Michelle och så lekte vi på stranden som nu även inte är någon strand utan ja, snö strand kanske man kan kalla de ? Nu ligger bebisen och sover här bredvid mig som en död fisk, ni vet sådär när dom inte sprattlar ? Tog även ett seriöst snack med mina små syskon och min mamma för ja var så rätt så förbannad på dem. Men de bad om ursäkt alla tre så nu är den pusselbiten löst. Vet seriöst inte vad jag ska blogga om idag är helt nollstäld på idéer funderar på att gå och lägga mig en stund. Kom som sagt hem 9 i morse fast sov i o för sig (haha) i fyra timmar då. Men Men lite sömn har aldrig skadat och ja är fett lat idag. Jag och Tess funderar på att ha "sup" kväll ikväll jag behöver komma på andra tankar så behöver vi dricka upp våra 8a cider som ingen av oss hade lust att dricka igår. Pluus att vi har en annan goding där hemma också ;) Vi får se hur vi gör helt enkelt !
Igår i alla fall så var jag hemma hos Tess och vi åt jätte god middag med en himmelsgooood efterätt, Deeeen gjorde vi bra tess ! Sen så gick vi ut vid tolvslaget och kollade på raketer vi väntade även på att Niklas och alla skulle komma ut men icke sa nicke... Senare mot kvällen då man kunde ringa så ringde Niklas mig och bad om ursäkt för att vi väntat.. Han hade åkt in till stan och festat och var på väg hem för att han skulle till New york JAG VILL OCKSÅ ! Han bad mig träffa honom när han kom hem men de hade ja verkligen ingen ork för även fast han redan hade kommit halvvägs men i alla fall. Så ja och Tess låg och garvade åt Bruno och mös istället. Ytterst mysigt.
Bara för att provecera lite, grr... tänk om handuken åkte ner :O HAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0