10 Januari - uppdatering WIHU !

Hellu !!
Jätte dålig uppdatering jag vet ! Men jag tnäker tyvär inte be om ursäkt etersom jag har faktiskt mina skäl till att inte blogga. Är mitt uppe i en flytt och hinner inte sitta vid datan när man kan packa eller umgås med kompisar eller hunden. Just nu sitter jag hemma hos Tess och har internet - äntligen !! Det är även också ett problem har inte orkat ta fram lilla PC'n och Mac'en har inget internet eftersom de är urkopplat ! Eller avbestält rättare sagt ! Eller vad fan de heter... I alla fall i morgon börjar skolan ska kanske träffa Nille i morron också ! Han har ju varit i New York så konstigt nog har jag saknat honom ! (det är ingenting mellan mig och Niklas vi är bara vänner). Sen i veckan ska ja försöka träffa Kim ! Pratade med honom igår men han var jätte sjuk så om han mår bättre i veckan så ska jag nog få se honom. Behöver prata med honom om en massa grejer sen saknar jag Nira något enormt !! Min Nira ! På lördag flyttar vi in i nya lägenheten ! Ska även försöka hinna med att gå på CamCam's fest på lördag.. Och så ska jag nog på möte i veckan. usch så mycket att göra ! Torsdag och söndag är jag även barnvakt... jaja nu ska aj kolla på bilder från landet med Tess pöös på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0