11 Januari - tipps killar

När jag har tråkigt har jag en tendens att flörta med pöjkar de är som en hobby för mig, alltid lika roligt och konstigt nog så mår man så mycket bättre efter en massa komplimanger ! Sen finns de ju vissa killar som vill träffas och börja dejta och sånt. Fine tänker jag kul med lite nya vänner ! MEN om en kille ska "fånga mitt hjärta" så finns de vissa saker han absolut inte får tabba på för då mår ja illa av tanken av att vara tillsammans med honom. Usch så elak jag låter.. men nu tänkte jag att ni skulle få höra mina "krav" haha eller vad fan man ska kalla de !
* Killen får INTE prata om sin ekonomi jag hatar att prata ekonomi, om han säger att han inte har några pengar eller att han är sten rik, de skiter jag i. Usch så äckligt...
* killar som kommer till mig och klagar på livet, säger att de är fula eller frågar mig hela tiden vad jag tycker om deras utseende de blir bara jobbigt för mig !
* killar som håller på med andra tjejer och sedan kommer till mig ? sötnosen jag är inget andrahandsval ! vet ja att killen pratar med en annan tjej ber jag artigt honom att inte höra av sig mer !
* killar som helt enkelt skriver varenda jävla minut !
* killar som är kortare än mig
* killar som är yngre eller bara 2 år äldre än mig - euw ?
* Killar som skickar bilder på deras kukar - haha kom igen ? vad tror ni att ja kommer flygandes och sätter mig på dem ? väx upp för fan tänk om ja hade vart värsta bitterfitta och lagt ut dem på internet... hmm skulle nog vara nått ;)
* Killar som tjatar om att man ska skicka naken bilder - vad fan tror ni om mig egentligen ?
*
kilalr som försöker ha sex första gången - SEX EFTER ÄKTENSKAP
ÄÄh finns massor med saker som går bort direkt om en kille gör nått.. Men de känns som om att min lista blivit lite lång ? Ja jag är kräsen.. Men så brukar de vara när man redan hittat den rätte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0