12 Januari - hellu!

God morgon !!
Jag har varit vaken sen klockan sex i morse tro det eller ej !
Hade inte varit ute med chanel på 9 timmar då haha så de var bara att gå ut med stackarn men hon överlevde. Sen så kunde jag inte somna om.. Förresten vet ni vart jag vaknade ? I Chanel's säng, hur fan hamnade jag där ? Sen så vaknade mamma för en stund sen så har haft lite sällskap ! Nu ska ja hitta nått att ha på mig och sedan ska ja traska vidare till skolan. Senare idag kanske jag ska träffa Niklas han har ju som sagt varit i New York och känner att ja behöver komma iväg lite, inte för att de är så långt till honom men ändå haha !! På torsdag ska ja vara barnvakt hela dagen så frågade om Kim & Nira ville komma hit en stund... Fredag är ja barnvakt igen så på lördag flyttar ja och sen ska ja till Camme. Söndag ska ja packa upp. Sen är de en helt ny vecka !
Nej nu måste ja klä på mig, börjar nämligen dagen med en tant som vill grilla mina betyg efter vissa omständigheter. wupps ! HAHA ! Hon kommer steka mig något rejält ska ni veta... Kommer få grillränder på rumpan trust me ;) Nej nu börjar de bli brottom kommer ja försent så vill ja fan inte veta vad hon kommer göra med mig HAH ! Puss !
Trust me.. Jag är helt övervakad av Chanel när jag badar. Hon sitter alltid och tittar så inget händer mig HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0