13 Januari - SLEEEEEEEEP PLEASE

Jag har fått sådanna sömn problem ! Har inte sovit ordenkligt under snart 3 nätter nu...
somnar jätte sent och vaknar varannan halvtimme helt panik slagen... Jag vet inte om ja drömmer nått för ja minns inte men ja skriker alltid på att Chanel ska komma så att ja ser henne. Sen så vaknar ja atomatiskt på morgonen jätte tidigt. Det är inte så att man kan sova ut heller eftersom man ska upp tidigt och de ska ja göra hela helgen också ! Får försöka lösa de här, för de slutar alltid med att ja är en bitter fitta i skolan, inte så trevligt för de andra som måste vara i min omgivning. Idag bad ja min lärare dra åt helvete tillexempel...

Jag behöver sööömn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0