13 Januari - sleepiee timie

Jahapp..
Nu är allt som vanligt igen. Ligger i sängen nybadad och kan inte sova. suck.
Har pratat med Richard i telefon ett tag när ja låg i badet, de var kul att höra hur de var med honom faktiskt !! Usch skämms fortfarande för vad jag gjorde emot honom, han är en bra kille och de var allmänt idiotiskt av mig. Aja gjort är gjort och man lär sig utav sina misstag, han skulle ringa senare men ja får se, om jag lyckas somna.. Hoppas ja får min sömn inatt. Ska stänga av datan och ligga och blunda de borde väl hjälpa ? Tycker så extremt synd om Chanel idag eftersom ja har vart så seg att hon bara fått bajsa & kissa på gården idag hon har inte fått nån prommenad på hela dagen. Stackaren ! Men de blir ju så nu när man har så mkt att göra.. Aja vi får ta igen de på söndag med en rejäääääl prommenad i de nya området !!! Nej nu ska ja vara social med Bassen på msn ni vet han som är mammas lilla bebis. haha aaw basse bebisen ! Ja... Ni märker min energi. Godnatt. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0