13 Januari - uppdatering varsegooood

Bloggar endast för att ja får klagomål för att bloggen inte är uppdaterad. så nu bloggar jag NÖJDA ?
DET SVIDER I MINA ÖGON ! Är så fucking trött.. men har vart aktiv hela skol dagen idag... Sen har ja städat igenom hela mitt rum och busat med Chanel. Ska alldelesstrax hämta Dania på dagis så ska vi ner till Centrum och käka nånting tänkte ja så vi får i oss lite food. Sen ska vi bara ta de lungt hade jag tänkt, har ingen energi för nånting typ. Förmodligen så kommer Kim och han kan med Nira och håller mig sällskap.
Igår så mötte ja upp terese så tog vi en prommenad och sen gick vi hem till henne och satt vi datorn och kollade på en jätte bra film på tv haha så klockren. Kom hem vid halv 12 tiden och satt vid datorn en lång stund. Vaknade vid 8a tiden och gjorde mig i ordning.. Kom 45 minuter försent men de gjorde ingenting. Fick istället jätte mycket berömm för provet vi gjorde i tisdags Crilles kommentar "Bra där Michelle du är en riktig affärskvinna och inga män kommer inte lura dig inte" *stolt*. Sen har vell skoldagen flytit på antar jag min "älskade" killkompis fick jätte goda besked ! Är jätte glad för hans skull faktiskt tro de eller ej ;)
Undrar vad ja ska trycka i mig för gott nere i centrum... Känner för nått flottigt idag, kanske donken ! Riktig hälsosam brud idag ska ni veta ;) !!!
Måste även hitta en present till min älskade Caaam <3
Vi får höras senare helt enkelt för nu måste ja reda ut en sak här med Timmypunktpunktpunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0