14 Januari - du är de finaste jag har

Vaar lite ledsen en stund och tänkte.. Vem är egentligen min bästa vän ?
Coco Chanel är min allra bästa vän.. Hon finns ALLTID där för mig hur jag än ser ut, hur mycket vi än har bråkat. Hon finns alltid bredvid mig eller bakom mig. Det finns ingen jag älskar så mycket som jag älskar Chanel. Hon är mitt allt !! Jag tror ingen förstår hur jävla mycket den här hunden betyder för mig.. När ja går till skolan har jag en klump i halsen hela dagen. jag springer nästan hem från skolan för att få vara med min Chanel. Varje gång jag är ledsen så kommer hon och lägger sitt huvud på mitt och slicka bort mina tårar. Hon är det finaste jag har. och för henne spelar de ingen roll om ja bara är borta 1 minut eller 1 timme hon är precis lika glad att se mig ! Jag älskar henne utav hela mitt hjärta men vet inte riktigt hur ja ska förklara de för henne...
Chanel om du bara visste, du är de bästa jag har jag är så tacksam över att du är min...
Min älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0