17 Januari - Överdriver jag... ?

Jag är så orolig, ni förstår inte...
När ja kom hem med Chanel kastade jag in henne i duschen för att skölja av allt blod som hon fått överallt och så tvättade jag såret. Såret är ungefär som när man skär sig, men ja nojjar alltid upp mig. Speciellt när de gäller Chanel. Jag har vanligt toapapper runt henne och lindar de med många varv och tejpar sen på de och sen en påse på de. Så haar ja bytt de varannan timme för att hålla de rent. När ja var ute med henne fick hon ha 3 plastpåsar på... Men de ramlade självklart av... Men de slutar aldrig blöda !! Visst blödningen har minskat men de blir fortfarande blodspår när hon går om hon inte har papper runt. Hon verkar inte ha ont eller så men ja blir som ja blir så fick nått panik ryck när ja tittade på henne när hon låg här med sin stackars tass så brast ja ut i tårar och höll på att ringa Djurakuten.. Men de är ju bara ett skärsår ? eller ? ååh vad ska ja göra ! Min bebis liksom !!! Ja är så orolig hela tiden... Hon är su lugn och tar alltid så försiktig hon är precis som vanligt, förutom att hon bara får ligga och vila för att hon inte ska trampa så mkt på trampdynan av mig.. men liksom.. svårt att förklara. Min dotter liksom... De sista ja vill är att nånting ska hända henne ! Oj oj oj tänk den dagen hon skadar sig ordenkligt hur fan kommer jag reagera på de om ja har panik pågrund av ett litet sår nu ? Och tro mig mina kära, ja är väldigt nära på att dra in till djurakuten med henne, kommer fan beställa helikopter när hon skadat sig rejält.. ÅH vilken panik jag har ! Slutar de inte blöda tills i morron drar ja till akuten DIREKT med henne och skiter i skolan. Nu vill jag inte blogga mera, är för ledsen för de. Tyck att ja är överdriven ni men ja älskar min hund och de gör ont i hela kroppen av att se en enda droppe blod från henne. åååh kommer binda fast henne runt mig inatt för att vara lugn... Älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0